Saturday, July 16, 2011

2011-7-11 Канбэрра руу

Энэ өдөр энд ажлын өдөр. Монгол нутагт маань наадам эхлээд сэтгэл гэгэлзээд.

Надтай Японд хамт сурч байсан найз охин маань нөхөр 2 хүүхэдтэйгээ Канбэррад ANU-д сурах эрх аваад ирж байгаан. Би сарын өмнөөс Канбэрра явах автуусны билээт тэдэнд болон өөртөө авцан байсын. Тэд өглөө эрт онгоцноос буугаад, манайд хоол идээд, жаахан унтаж, хүүхдүүдээ амрааж аваад оройхон дахин нэг идэж аваад, бид 5-лаа автуусаар Канбэрра явлаа.
Биднийг Канбэррад очиход тэнд сурдаг нэг залуу тосож аваад, гэртээ хооллоод, манай 4-г байх айлд нь хүргэж өгөөд, намайг зочид буудалд маань хүргэж өглөө. Шөнө 12 өнгөрцөн байхад нэг юм буудлын бараа харлаа.

Миний ачаа иймэрхүү л байдгийн. Лар топ, зургийн аппарат, улаан өнгөтэй матрын арьсан чамдаан. Хаха худлаа худлаа, матрын арьсан чамдаан гэж байдаггүй байлгүй дээ, үнийг нь дийлэх ч хүн олдохгүй л болов уу. Сая Пертэд smart casual хувцас голдуу өмсөж байсан бол энэ удаа би спортлог хувцастай голдуу гадаа тоглож харайх юм. Маргааш өглөө воркшоп болох хөдөө газар руугаа 7,30-д автуусаар явна. Өглөө 6,15-д сэрээчээрэй гээд рэсэпшнд хэлээд байхад сэрээгээгүй, би өөрөө нэг юм 7 цагт сэрж, өглөөний цай уусан болоод санд мэнд явлаа.

No comments: