Wednesday, September 14, 2016

Ойрын Сар гарангийн виикенд план

Ойрын сар гарангийн Баасан гаригийн план гарчаад байна. Шоуны план бүр сараараа гардаг болсон байнашд. Гэхдээ төлөвлөөгүй шоу илүү сонирхолтой байгаад байх шиг байдгийн, энэ өндөрлөгөөс харахад, кк.
За байна шүү. Энэ Баасан гаригт буюу 9-р сарын 16-нд австралид төгсөгчид нэг уулзалттай, уулзалт 6,30-8,30. Тараад жоохон компоот ууцан гөлөмцүү гар манай Д багшийн докторын найранд очно. Найр албан ёсоор 6,00-11,00.
9-р сарын 23-нд манай З багшийн докторын найр.
10-р сарын 1-2-нд багш нарын баяраа тэмдэглэнэ гэсэн.
10-р сарын 9-нд галзуу ганц найзын төрсөн өдөр. Би Шоуменежер. Энэ жил 9-ний өдөр бүтэн сайнд таараад байдаг. Одоогоор 8-ны орой төрсөн өдрийн арга хэмжээг эхлүүлж он солигдох мөчид бишээ өдөр солигдох мөчид шампаансгаа задлах план гаргаад, төрсөн өдөр тэмдэглэх комисс шуурхай ажиллаж байгаа энтр, кк.
10-р сарын 14-16-нд би нь А багштай Эрдэнэтэд томилолттой байгаа.
Тэрний дараагийн долоо хоногийн план одоогоор бүрхэг байгаа тул би хаана юу хийж явахыг Балхжав ах байтугай би ч таашгүй.

Яанаа нааг таанууд шоучин күүкэн гэчхүүдээ ч гэх шиг, майр санаа зовчлоо.

1 comment:

erhtsas said...

Би энд нэг том докторын найранд очоод, зочид бол жаахан дарс ууж, хоол идэж байгаад л эв эрүүл, сав саруул тарчихдаг юм байна лээ :)