Saturday, July 3, 2010

Миний өрөө

Өөрийнхөө хичээл хийдэг өрөөний надад хамаатай хэсгийг та нарт сонирхуулнаа. Ер нь өөрт холбоотой зүйлүүдийн зургуудыг аваад тайлбарлаад хадгалчихвал хэдэн жилийн дараа сайхан дурсамж үлдэнэ дээ. Бас энэ тэр дэлгүүрийн нэрүүд, идсэн уусан хоолны газар энэ тэрийг тэмдэглэж байвал зүгээр санагдсаан. Учир нь би японд байхдаа 3 банкаар үйлчлүүлж байсан. Нэгнийх нь ч нэрийг санахгүй байна. Бүр дандаа ордог байсан дэлгүүр, хоолны газар, хажуу дахь паркийн нэр, тэр бүү хэл гэрийн хаягаа ч санадаггүй гэнээ. Иймд ичиж зоволгүй юу идэж ууснаа бичиж баймаар юм гэдэг дүгнэлтэнд хүрлээ. Монголдоо оччихоод уншиж байхдаа, нээрээ Австралид ийм дэлгүүр, банк, парк байдаг гээд санана шдээ. Эдгээр нь өнөөдөр авсан зурагнууд.

Миний ширээ ихээ замбараагүй. Ширээний баруун талаар дүүрэн идэх юм. Оюутан би чинь гадуур хоол иддэггүй, дандаа л гэрээсээ идэх юмаа зөөж байгаад идчихнэ. Хааяа гэр бүлтэйгээ гадуур иднэ. Манай давхарт бидэнд зориулсан гал тогоо байх ба тэнд байнгын буцалсан ус, пэйж /буруу бичсэн дээ/, хөргөгч, аяга таваг угаагч машин, сав суулга бүгд бий. Иймэрхүү гал тогоо аль ч орны албан байгууллага, сургуулиудад, давхар болгонд нь зөндөө байдгийг та нар мэдэх байх.

За захын 5 долларын таргийг Franklins дэлгүүрээс өглөө онгойнгуут нь 2,6 доллараар авчээ. Хажуугийн 5 долларын таргийг Woolworths-өөс 3,11 доллараар авчээ, гэх мэт дэлгүүрт оройдоо зарим хүнс хугацаа нь дуусах гээд дөхөөд ирэхээр нь хямдруулдаг юм. Японд бид бас аль болох хямд хүнс авах гээд л үзчихдэг байлаа. Японд орой 8 цагаас маш олон төрлийн хүнс хямдардаг, голдуу хонуулахгүй дуусгах ёстой хоол голдуу их хямдарнаа. Энэ вафль печенийг Aldi дэлгүүрээс 65 центээр авдаг. Кофе-г бол янз янзаар нь сайн уунаа, тэр хирээр шүд шарлах гээд байна шүү, яадаг юм байгаан. Тэр дуу хураагуурыг би хичээлийн үед, заримдаа багштайгаа уулзахдаа ашигладаг юм. Англи хэлэнд ус цас биш тул багш яг юу гээд хэлчихэв, мөн зарим зүйлийг мартахгүйн тул багшаасаа зөвшөөрөл авч байж бичиж авдаг юм. Гэхдээ дахин эргүүлж сонсох нь ховороо. Хажууд нь байгаа ногоон зүйлийг Блогтой хүний бичлэгээс уншиж, блогдохдоо хэрэглэдэг, хэхэ. Процессор дээр байгаа тос бол нарны тос, эндхийн нар хортой, арьсны хавдар их түгээмэл байдаг тул өглөө гэрээсээ гарахаас өмнө биеийн ил хэсэгтээ түрхэж байхыг зөвлөдөг юм. Бас тэр pilates-н DVD, үүнийг харж хийж хөдөлгөөний дутагдалд орохгүй байх санаатай ч бас л үздэггүй юм, бэлэгдлийн чанартай байж л байдаг юм.
Тэр дэлгэцийн цаана харагдаж байгаа улаан бүдүүн том Macmillan English dictionary толь бичгийг 50 долларын ваучерээр сургуулийн ко-оп-оос авсан. Нэг багшийнхаа Uni of Sydney дээрх хичээлээс нь 45 минутыг нь би үрж өгсний хөлсөнд тэр ваучер ирсэн. Дэлгэцний доогуур далайгаас түүсэн янз бүрийн хясаа хальт харагдаж байна.

Ширээн доогуур замбараагүй шүү. Тэр цаасан хайрцаганд цаас хийх ёстой ч, би усны хувцас банны алчуураа хийчихсэн байгаа. Хажуугийн углаашийг таньж байгаа биз дээ, монголоос олон цаг нисэх юм чинь онгоцонд өмсөөд хаячихна гэж авч гарсан ч хаяагүй, нэг сайхан өдөр бассейнд орж эхэлнэ гээд л жил болж байна. Тэр өөр 2 гутал нь сургууль дээр албан ёсны арга хэмжээ болох үед өмсдөг юм. Гэрээсээ углааш, пүүзтэй ирээд энд өмсдөг, эндээ л байж байдаг юм. Сүүлийн үед шорон өсгий, өндөр өсгийтэй гуталнаас татгалзаад байгаа.

Энэ хар шүүгээ бол миний өмч бөгөөд би янз бүрийн зүйлээ хийдэг. дээд 2 татуурганд нь хичээл номтой холбоотой цааснууд, доод талын 2 татуурганд бол юу ч байж мэднэ. Тухайлбал, миний албан ёсны арга хэмжээний үед өмсөх хувцас, найз нартаа авсан бэлэг сэлт гэх мэт.
хэрэв би single байсан бол амьдрах байр хөлслөхгүй, энэ өрөөндөө амьдраад байж болохоор л байгаа юм. Миний өрөөнд бас буйдан байдаг, дээр нь ундчихаж болно. Манай гал тогоонд бүх юм бий гэж хэлсэн, махаа хөлдөөгчид хийчихээд, хүмүүс ажлаа тараад явчихаар хоолоо хийж идчихээд, сургуулийн жим, бассейнд яваад, тэндээ шүршүүрт орчихоод байхад болоод л баймаар байгаа биз дээ, гэхгүй юу, хэхэ. За худлаа даа, хүн гэртээ тааваараа байх шиг жаргал хаа байхав. Гэхдээ л миний өрөөнөөс зүүн тийш 3 дахь өрөөнд нэг бангладеш эрэгтэй оюутан амьдраад л байх шиг байдаг юм, байр хөлслөх мөнгөө хэмнэж байгаа болов уу, хөөрхий. Хүмүүс яахав дээ, түүнийг өдөр шөнөгүй хичээлээ хийж байна гэж боддог байх.

No comments: