Wednesday, September 14, 2011

Хөлний тушаа алдуурсаан

Өчигдөр би чинь нээх мундаг гар толгой хоргодож байгаа айлынхаа эзэгтэйг гэртээ орж ирэхэд нь өөрийн майга 2 хөлөө компьютэрийн ширээний 1 тэгшхэн хөлтэй өмсөж байсан халаадныхаа бүсээр багласан хичээлээ хийгээд сууж байсын. Эзэгтэй надаас "хүүе яажаагаан" гэхээр нь би "намрын синдроом хүндрээд, хөлд хий орчоод гарч гүйх гээд болохгүй болохоор нь хөлөө тушчаад сууж байна" гэсийн, тэгсэн савж унатлаа инээгээд өнгөрсийн. Өнөө өглөө босоод чухам хичээлээ хийдэг хүн хөл тушдаг бүсээ олоогүйэн. Тэгсэн яасан? одоо 18 цагаас гэрээсээ гарах гээд догдолцон сууж байна. Сараа-гийн тоглолт үзлээ. Найз П надад 2 урилга өгсийн. Өөрөө завгүй, эхнэр нь хүүхдийнхээ эцэг эхийн хуралд сууна гэнэ. Би баярлаад авцан чинь надтай үзцэх хүн олдохгүй, хүмүүс рүү ярьсан чинь тулгаж хэлсэн тул бүгд завгүй болчоод байдаг. Ямар блогтоо "надтай тоглолт үзэх хүн байна уу" гэж зарлал гаргалтайн биш дээ, мангар биддээ. За за гарлаа, 7 цагаас Бөхийн өргөөнд. Би чинь Сараагийн улаан фээн. Явах замд хамт үзэх хүн олдохгүй бол билээтээ зарнаа гэсн.

13 comments:

alice said...

Odoo 6 l bolj bna sh dee, yasan ert yavdiin beee? gsn. xexexe. Xani oldood saixan toglolt yzej setgelee sergeegeerei gej yuruue.

ebgu said...

saraa togloltoo hiij bgaamuu
zaza tegeed gantsara uzeh ch demii dee hani oldoh blgui de

whiteman said...

БЭГҮ биш БИГY.g demjij bn gantsaaraa iimerhuu ym uzeh ontsgui shuu setgegdlee huvaaltsah hun bhgui tgd tsug uzeh hun olooroi

Anonymous said...

bi bas saraagiin fen shde giliin khataan.medsen bol hamt uzdeg baij...



Mandukhai

soulmate said...

би энэ блогийг дагасан гэж бодсон дагаагүй л байсийн байхдаа яасан сонин юм... Хөлөө тушдаг яасан хөөрхөн юм...боломж олдвол гоё гоё юмнуудыг үзэх хэрэгтэй, ялангуяа Сараагаас бол буцахгүй шүү би лавдаг. Гоё тоглолт болсон байхаа ямар байснаа бичээрэй, би энэ удаа баттай араандаа хийж яг дагалаа... :р

chuups said...

mishaa ta 2 hamt uzsen bol balai avah baijee

alice said...

Toglolt xer bolson beee? Talinagaa taviaach eee.

Anonymous said...

Za tsaashaa jaahan haluuraad 2-3 bar hessen ch yahav dee tiimee.

Barimalch

gigi said...

Saraa goy shu yamar bolson bicheerei

Гилийн хатан said...

Barimalch-chi yamar medremjtei um bee? daraa ni medeej baarand orood, tegeed huugduud, hehe

Setgegdel uldeesen buh hund bayarlalaa, saikhan toglolt bolsoon

Гилийн хатан said...

Soulmate-dagasand bayarlalaa, Sara bol augaa bna lee, chika huuhen shuu

Гилийн хатан said...

Deerh olon seegiichid dahin bayarlalaa, hamt uzeh hun oldtsoon

Echo said...

Шинэ бичлэгээ хэзээ оруиулах гэж байнаа. хүлээж байна шүү