Friday, March 11, 2011

Миний найз Mr.Эрээн

Би японд авахуулсан зураг олоод баахан японы дурсамжаар амьсгалж байна шд. Манай төсөлд бас Хятадууд хамрагдгийн. 10 хятадаас 2 нь л эмэгтэй байлаа. Тэд ханз үзэх шаардлагагүй учраас бидэнтэй хамт Жайка төвд байрлаагүй, хичээл эхлэхэд шууд сургуульдаа ирээд дотуур байранд бидэнтэй нийлсийн. Япон хэлэндээ бас муу, гэхдээ хятадууд майр сэргэлэн.

Энэ Хятад залууг Гуо гэдэг ч манай нөхөр түүнийг Эрээн гэдгийн Эрээний хужаа шиг гэнээ муу найзыг маань, мэдээж зөвхөн надад. Бид 2 бас салахгүй найзуудаа. Тэр мужийнхаа засгийн газар өндөр алба хашдаг. Одоо ч гэсэн намайг Бээжингээр дайрвал хэлээрэй, надад үйлчилж, хот улсаа танилцуулна л гэдгийн. Намайг хөөрхөн болохоор нь хөдөөний хужаа өвгөнд зарчих байх гэж айгаад би хэлдэггүйен гэсн, хаха, худлаа худлаа, би ажилтай албатай хүнд төвөг удаад яахав гэдгийн. Гуо майр тамхичин, бидний үед дотуур байрны өрөөндөө тамхи татахыг хориглодоггүй байсан юм. Тэр сургуулиа төгсөөд өрөөгөө хүлээлгэж өгсөн чинь өрөөнд нь тамхины үнэр нэвт шингэчихсэн, өндөр торгууль тавигдаад баларсоон. Тээд дотуур байрны дүрэмд өөрчлөлт ороод, өрөөндөө тамхи татахыг хориглосон шинэ журам гарсан даа. Миний ширээний теннисний портнёр.
Энэ зурагнуудыг түүний надад зориулсан оройн зоогны үед авсан болно. Аяа яа, оройн зоог гэчиж. Надад баярласнаа илэрхийлж байгаа юм. Би ч бас эргүүлээд эссэ репортынхоо алдааг хянуулна шүү дээ, эд нар бичгийн англи хэлэндээ гаргууд. 
Энэ залууг Кай гэдгийн одоо Вашингтон ДиСи-д Дэлхийн банканд ажиллаж байгаа. Нөгөө Гуо надад зориулж хоол хийж өгөх юм болсон чинь хүмүүсээр хоол хийлгээд намайг дайлсаншд. Гуо цаана нь зааварчлага өгөөд зогсож байна.

Энэ залууг Гуа гэнэ, бас мужийнхаа засгийн газар ажилладаг. Миний биллиардны портнёр. Эд нарын дунд сургуулийн түүхийн хичээл дээр бидний түүхийг гуйвуулж заадаг бололтой, тэр "Монголыг хятадын алдагдсан газар нутаг" гэдэг ч Mr.Эрээн тас цохиж "Монгол улс бол тусгаар тогтносон улс" гэдгийн. Монголчууд бид өөрсдөө ухаантай байх ёстой шүү дээ, яс юман дээрээ, тийм биз дээ.
Надын оройн зоог бэлэн боллоо, эд нар хоол сайхан хийнэ шүү, би ч хоолыг нь санаатай, санамсаргүй буудна шд, өөрсдөө ч намайг дууддагийн хааяа. 

11 comments:

ZAYA said...

Хаа ч очсон олон найзтай болчихдог сайн бүсгүй шүү.

Гилийн хатан said...

Zaya-bayarlalaa

Гилийн хатан said...

japand bgaa naiztaigaa yarih geed zalgasan chin utas ni boldoggui ee, buur sanaa zovoochloo. Japanchuud surhii beltgeltei ard tumen geed l neeh sanaa zovohgui baisnaa, medee unshaad baisan chin bur setgel uvduud ehellee

Unknown said...

yana aa, bidnii hairt NIPPON-d maani yu l bolood baina daa burhan mini. Bi bas cham shig ted nar bugdiig chadna geel bodood suugaad baisan aa sayahnaas bas uneheeriin sanaa zobood ehelj baina. Sendai habi budaa bolj baigaa yum shig baina.

chuups said...

gui harin tiimee? sonsood hamgiin turuund tanii shugel l bodogdson shde, bugd tgd shugelee zuugeer yavdag bh da te

Chimgee Mongol said...

saihan nz nohduud bn aa, saihan hoool bas..

Anonymous said...

Tusalsan naizuudad sanaa zovoh n zuv gehdee UB-d eldev yoponuud oron suutsnuud avchihsan yur n yum bolhod naashaa baga bish toonii yoponuud nuuhed belen maygiin zuils bii.

Ene n mon hyataduud ba solongosuudad ch hamaarna. Bid het hunii huniig hoorhiilood gazar nutgaa hariinhnaar duurgeh setgelgeend baga bagaar suugaad baigaa sanagddag.

Barimalch

Nogoohon said...

Яанаа аймаар юм болж байна шдээ. Атомын станц нь дэлбэрчихлээ. одоо 2 дахь реактор нь дэлбэрч магадгүй болчихоод байна гэж байна. миний таньдаг японд байдаг хүмүүс бүгд л зүгээр байгаасай залбираад л сууж байна.

www.gegeen.com said...

mobi-toi ulsuud jpn rw 3 honog unegui yarih erhtei bolson baishoo.

iim sxan hool hiicheed duudaj baridag naiztai bolohson gej olon jileer moroodjiishdee hehe...

Anonymous said...

чадын хоол дажгүй л харагдаж байна. :)

Anonymous said...

Айлын хоол санаатай, санаагүй буудах гоё шүү хэхэ. Амттай гэж жигтээхэн