Friday, June 18, 2010

Машинтайгаа төөрөв

Би 2009 оны 1 сарын 7нд, манай гэр бүл 2 сарын 16 Sydney-d ирсэн бөгөөд машин авч чадахгүй нилээд удсан юм. Энд машингүй бол хөлгүй гэдэг аксиом эсвэл теорем зохиочихоод байж байлаа. Тэгээд 6 сард нь машинтай боллоо. Бараг л машин авсан оройгоо л харанхуйд сургууль руугаа явдаг хүн болоод машинаа унаад гарлаа. Гэтэл сургууль рүү зүүн эргэдэг замыг хэтэрч яваад яалтчгүй хурдны зам руу орлоо доо. За тэгээд хурдны замаар хурдлаад л байлаа, хурдлаад байлаа. Бүр 90 км цагийн хурдны хязгаартай замд 80-тай явахаар бусад машинд бараг саад болоод байх шиг байнаа. Хурдны замаас яаж гарахаа мэдэхгүй жаал давхилаа. Би буцаж эргэх боломж хайгаад баруун тиийшээ буцаж эргэх гээд, зүүн тал руугаа хурдны замнаас гарах гарцыг харахгүй давхисаар (эсрэг урсгалтай), гэтэл бензиний улаан билүү шар гэрэл асчихаад байдаг, дотор муухайрч эхэллээ, тэгж явсаар хурдны зам дуусахаар гарч ирсэн байхаа. За буцаад явъя гэтэл төөрсөн, бас бензин дууссан байлаа. Бензин түгээгүүрийн газар очтол би утас, бас түрүүвчээ гэртээ орхичихсон, мөнгө карт байхгүй байв. Юу вээ, одоо яанаа гээд л тэнд ажиллаж байсан халтар залууд
-Намайг утсаараа яриулаач, бас мөнгө зээлүүлээч, би ёстой маргааш гэхэд чиний данс руу чинь хийчихнэ гээд учраа хэллээ. Мани хүн ч газрын зураг гаргаад зам заагаад л байна, гэхдээ би ойлгодоггүй ээ, би чинь аймаар хол явсан байна шдээ. Тэгээд надад итгэж мөнгө зээлүүлж чадахгүй гэнээ. Одоо би гэр лүүгээ яриад нөхрөө ирээд ав гэсэн ч нөхөр хүүхдүүдээ шөнө хаяад, бас автобус зогсчихсон тул ирж надад мөнгө өгч чадахгүй нь тодорхой. Бидэнд таксиний мөнгө байхгүй л дээ. Би оюутан, нөхөр ажилгүй байсан юм. Гэтэл нөгөө халтар маань
-нөхөр рүүгээ яриад картан дээрх 16 оронтой тоогоо надад хэлчих би эндээс авч өгье гэхээр нь аймаар баярласан шүү түүнд. Би ч асуугаад 50 доллар авъя гэсэн чинь бас тийм их мөнгө өгөхгүй, 15-г өгнө гэлээв Би ч илүүг өгөхгүй юм байна гэж ойлгоод дугай л авлаа. Тэгээд тэрэндээ бензин хийж аваад, буцаад нөгөө хурдны зам руугаа ороод, харин яг зөв газраар гарч гэртээ ирж билээ. Харин хэдэн өдрийн дараа хурдны зам ашиглачихаад төлбөрөө төлөөгүй гээд замын төлбөр бараг 9 доллар, намайг илрүүлж, тэр захиа занаа илгээсний хөдөлмөрийн хөлс 20 долларыг нэхэмжилсэн торгууль шуудангаар ирж билээ. Ажилгүй бидэнд төлөхөд их мөнгө байлаа. Дараа нь E-tag гэдэг юмыг нь авснаар хэрэв төөрч toll-той замаар явбал торгуулахгүйгээр төлбөрөө шууд төлдөг болов.

No comments: